Tuesday, October 19, 2010

PTK!!!!!!!!!!


Kemarin satu hari berkampung di MAEPS, serdang. Sebelum cerita apa tujuan ke MAEPS tu, sia mahu bagi satu info pasal direction ke MAEPS ni. Siapa-siapa yang tidak pernah ke sana dan bercadang menggunakan google maps untuk mendapatkan direction ke sana, baik JANGAN! Sebab, sia dengan kawan sepejabat sia sudah terkena kemarin. Ada ka patut google maps tu bagi direction sampai ke jalan mati, lepas tu kena lompat pagar UPM, lepas tu bukannya sampai pun ke MAEPS tu! Ceh! Nasib baik sampai awal. Kalau tidak, mahu la si mama glam ni lewat ke taklimat tu.

Jadi, pada sesiapa yang mahu ke sana, paling senang google direction ke MARDI, UPM Serdang. Tidak pun, google direction ke UPM Serdang, lepas tu tanya lah pada pengawal di pintu masuk UPM tu, senang! Confirm sampai! (Nota: Cara ni yang sia guna bila asyik berpusing-pusing dalam UPM tu tapi tidak juga berjumpa dengan MAEPS. Bila sampai di destinasi dituju, barulah tahu rupa-rupanya MAEPS tu adalah MARDI! Ceh! Konpius mak!).

Ok, cukup-cukup bebel pasal pencarian MAEPS. Kenapa sia ke sana?

Kemarin ada taklimat PTK…. Uwaaaaaaa! Takutnya!!! Kali pertama ni mahu ambil PTK. Siap cakap dengan hubby mahu target 4-4…. Lalalallalallala…… Sila jangan komen pasal ini ya.

Apa-apa pun, lepas-lepas ni sia akan sibuk dengan persiapan menghadapi PTK la. Jadi, kalau kurang update dari blog ni, sila mahapkan ya. Mak sibuk! Oklah, jangan bebel lebih-lebih, layan gambar bakal calon-calon PTK yang akan dapat aras 4-4. Aminnnnnnnnnnnnnnnnnn………….

Ada gaya tidak? Ada kan? Aminnnnnn ya rabbal alamin………….


7 orang pot pet on "PTK!!!!!!!!!!"

Anatel Ameen on October 19, 2010 at 3:20 PM said...

ni PTK bulan bila ni? bukan PTK dah nak dimansuhkan ke?

Aku MamaGlam on October 20, 2010 at 9:39 AM said...

adedeh, aweng ko amik exam ni time bila ni? aku ari tu pun amik jg d maeps. tapi kan, bkn PTK mo kena mansuh ka? adedeh pa la guna pi amik PTK thn ni kunu???

mama glam on October 20, 2010 at 10:06 AM said...

mak ana: memang dah mansuh, tapi mana-mana yang dah register kena proceed, except nak tunggu tahun depan, kena tarik diri, pastuh kene banned utk amik setahun... modul baru tu plak, x taulah lagi cemane. takut lagi susah plak... adeilah....

niza: aku ambik awal tahun depan... mmg mau mansuh tapi, kita ndak tau lagi modul yang baru tu mcm mana. mana tau lagi susah.. lepas tu, mau tunggu next year, lambat tu.... lambat la naik pangkat... ceh! mcm lah layak lagi tu mau naik pangkat kan?

ninieZUERYANNIE on October 20, 2010 at 12:59 PM said...

chaiyok2! semangat tu membara2, mesti la 4 kan.. semua dalam kepala apa......

mama glam on October 20, 2010 at 1:05 PM said...

muahahahahhahaha...... 4-4, chaiyok!

Anatel Ameen on October 20, 2010 at 4:54 PM said...

naik pangkat ke naik tangga gaji?

mama glam on October 21, 2010 at 8:30 AM said...

nk naik tangga gaji la konon... heeeeeeeee.......

Berapa hb?

Tik tok tik tok....

Page merujuk ke blog si mama glam

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!

Kawan2ku

 

Am I Glam Enough? :P Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | Sponsored by Blogger Template Gallery