Friday, August 20, 2010

Horoskop


Pagi ini, kawan sepejabat sia si Ainie metot ada membeli majalah. Alasannya, sebab dalam majalah itu ada banyak gambar cara-cara mekap dan jenis-jenis mekap.

Memandangkan minah ni tahu sia kebelakangan ni sangat-sangat gila akan mekap, dia pun dengan baik hatinya, memberikan peluang untuk sia membelek majalah tersebut.. hehehhehe.. i loike!

Belek punya belek, sampai ke m/s 138, ruangan horoskop... keh keh keh....

Sudah begitu lama sia tidak membaca horoskop... Bukanlah percaya sangat dengan horoskop ni... Tapi, saja-saja jaklah baca horoskop untuk bintang Cancer:

Kurang tidur dan waktu untuk berehat yang singkat disebabkan sibuk bekerja membuatkan paras tekanan kamu meningkat. Tenangkan diri kamu dengan merancang percutian bersama keluarga atau manjakandiri di spa. Pasti syok! Kamu bakal mendapat peluang perniagaan, nampaknya rezeki kamu makin melimpah bulan ini. Kesihatan di tahap biasa-biasa saja. Hubungan cinta pula agak dingin. Kerap bergaduh kerana perkara remeh membuatkan kamu mulai bosan dengan pasangan. Apa pun berfikirlah secara rasional sebelum bersikap terburu-buru.
Hmmmm... Banyak yang macam tepat jak... Kurang tidur & rehat yang mungkin menyebabkan tekanan sampai period tidak habis-habis... Adeilah... Peluang perniagaan? Wow! This one I like! lebih rezeki untuk reDuit! reDuit! Kesihatan ok alahamdulillah.... Cumanya, harap-harap yang pasla hubungan cinta tu tidak benar ya! Tidaklah sampai begitu sekali, sia rasalah... Tidak tahulah kalau hubby rasa lain pulak... Sila komen Abang.. (komen yang baik2 jer tau! Yang tak baik cakap kat umah...) Hahhahaha... sangat munafik! I love you Abang! (bodek tak hengat ok!)

7 orang pot pet on "Horoskop"

MuzamiL on August 20, 2010 at 9:57 AM said...

lebih sayang dari dahulu.... :>

mama glam on August 20, 2010 at 11:11 AM said...

auwww! terharu (laki bini yang sangat syok sendiri.. hahahhahaha)

MuzamiL on August 20, 2010 at 11:25 AM said...

mmuaahhhkssss...... :p

ninieZUERYANNIE on August 20, 2010 at 11:40 AM said...

auww,, tompang tersipu2 malu.. boleh x?

mama glam on August 20, 2010 at 4:25 PM said...

Abang: Muahkk jugak!

Ninie: boleh boleh.... sila sila... =)

armouris on August 20, 2010 at 9:37 PM said...

info tentang kurang tidur di SIHAT SELALU - Kanser Angkara Kurang Tidur

mama glam on August 23, 2010 at 1:58 PM said...

terima kasih atas info armouris.

Berapa hb?

Tik tok tik tok....

Page merujuk ke blog si mama glam

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!

Kawan2ku

 

Am I Glam Enough? :P Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | Sponsored by Blogger Template Gallery