Tuesday, August 3, 2010

Aimee sembelit =(


Kemarin b'day girl sembelit. Kesian dia... Sebenarnya malam tu memang sudah perasan dia ada masalah mau be.rak. Tapi, disebabkan mamanya hangin pada ayahnya, si b'day girl menjadi mangsa keadaan. Sian anak mama.
Sayang mama:
Mama mintak maaf marah kat Aimee sampai Aimee xmo be.rak. Dan mama dan ayah mintak maaf sebab minum air MILO dan air coklat depan Aimee sampai Aimee pun teringin minum, dan mama dan ayah pun bagi sebab x sampai hati tengok Aimee nak sangat. Lain kali mama akan ingatkan diri mama dan ayah supaya x minum depan Aimee lagi ok. Sayang buah hati mama sorang ni!
Kemarin petang jugak kami bawak Aimee pigi jumpa Dr. Kee. Dia bagi ubat roket supaya Aimee boleh berak tiap2 hari sepanjang 5 hari ni. Lepas tu, dia suruh bagi minum nestum dan bran, bagi buah2an dan jangan bagi makanan yang bercoklat.

Kesian anak mama =(

Bercakap pasal Dr. Kee, sebenarnya, Dr ni merupakan Dr kegemaran keluarga mertua sia. Dan sekarang ni pulak, telah dengan tidak rasminya menjadi kegemaran sia jugak. Tahu kenapa? Dr. ni sangat bagus ok! Besoklah sia post entry khas pasal Dr ni.

3 orang pot pet on "Aimee sembelit =("

khairul azreen on August 3, 2010 at 11:41 PM said...

Dr.Kee??Kee tu nama clinic dia kan...nama dia mahindar singh a.k.a atuk i...hehehe....

alolololo...shiannyer aimee,sembelit mcm auntie na dia gakk...aunty na pun xleh minum milo selalu,nnti berminggu2 la xmembuang...nasib aimee susah eyakk jer...kalo jd mcm auntie na,lg parah laaa.....anyway,semoga cpt sembuh yer aimee syg!!!

ninieZUERYANNIE on August 4, 2010 at 9:25 AM said...

hohohooo teringat citer kat pantry smlm.. mmg kelakar tahap gaban!

mama glam on August 4, 2010 at 10:23 AM said...

ina: ha ah, tapi k misah dgn yop kamu suka panggil Dr. Kee.. hihihi....

alhamdulillah semalam dah masuk ubat roket, dia berak mcm biasa. ada lagi 4 hari nk sumbat ubat tuh.. marah minah tuh kene sumbat benda alah tu... tapi, utk kebaikan dia jugak.. mudah2an lepas ni dia ok...

ninie: ha ah.. sila ingat, memang ntah apa2 kan mama Aimee ni.. ayolah!

Berapa hb?

Tik tok tik tok....

Page merujuk ke blog si mama glam

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!

Kawan2ku

 

Am I Glam Enough? :P Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | Sponsored by Blogger Template Gallery