Thursday, July 22, 2010

sayonara Ina....


Daripada tengah bulan 6 hari tu bermacam2 aktiviti yang membuatkan sia sekeluarga sangat2 sibuk. Daripada BTN, ke kahwin satu2nya adik ipar sia. dan yang paling menyibukkan pastilah dengan hal perpindahan rumah kan. Alhamdulillah hari Isnin hari tu kami telah selamat pindah ke rumah baru kami. Barang ada lagi yang belum dikemas. Telah 2 malam kami tidur di rumah baru. Alhamdulillah.... Untuk puan Mas, nanti aku snap gambar dan bagi ko tengok eik. Asyik lupa daaaa...




Pengantin bersama kakak iparnya yang gila glam!

12hb hari tu pulak, adik ipar sia telah selamat terbang ke Abu Dhabi bersama suaminya tercinta. Sedih tengok dia dengan MIL menangis masa di airport. Iyalah, dia belum pernah duduk berjauhan dengan family. Ni kira kali pertama, terus jauh pulak tu. Tapi, itulah kehidupan kan. Belum tentu kita boleh duduk berkumpul satu family sepanjang masa. Sia dulu pun mula2 duduk berjauhan dengan family pun macam tu. Asyik home sick. Menangis macam apa. Sekarang, alah tegal biasa. KUat! walaupun kadang2 ada jugak home sick =)

Kepada INa si adik iparku, sabar ya. Cik Abang sayang kan ada... Jangan gaduh2 tau. Jangan sedih2 eik. Jauh itu lebih bagus. Kadang-kadang dekat itu membuatkan kita susah untuk menghargai. Makin jauh makin sayang gitu! hehehhehe.... Sebagai pengubat rindu, ni gambar ina dengan Aimee kat airport hari tu. (jangan nangis pulak). Nanti i letak gambar aimee kat birthday party pulak k. U n kerol take care ya!

7 orang pot pet on "sayonara Ina...."

iswatie "colours of life" on July 22, 2010 at 3:19 PM said...

wah dah masuk umah baru ja....meh la tempek gambo..nak kaypo jugakkkk

mama glam on July 22, 2010 at 3:32 PM said...

nanti eik ka watie. tapi, rumah aweng x gempak mcm umah k ami. umah aweng kosong ja. malu nak tempek.

HannnAmeen on July 23, 2010 at 7:57 AM said...

wah...raya kat rumah baru la nanti ni ek...Mak Ana insyaAllah lepas raya kot baru pindah. Tak pun hujung tahun...hahaha sungguh takde perasaan terdesak nak pindah bila memikirkan nak berkemas bagai...pinjam bibik pah andak la pindah nanti.

http://ameenna.blogspot.com

mast@work on July 23, 2010 at 9:33 AM said...

wah, best2.. ingat, ku mau lihat rumahmu ek aweng.. nanti kalau aku balik aku nak terjah rumah ko.. tak kira.. nak jugak..

hehehe

mama glam on July 23, 2010 at 11:58 AM said...

mak ana: pindah memang penat. Ni sampai la ni x habis2 lagi packing... Adeilah....

Mast: ok ok. insya Allah next week aku update k. moh moh terjah, ble mandi swimming pool.. hehhehehhe...

khairul azreen on July 26, 2010 at 2:36 PM said...

uwaaaaa...rindu bangat sama kamu semuaaa....terutama pada bebiiittttt yg chomel tuuu.....nnti jgn lupa letak pic birthday party bebittttt ekkkk!!!!

mama glam on July 27, 2010 at 12:07 PM said...

okeh auntee ina. nanti mama aimee kasi post utk tatapan auntee yer

Berapa hb?

Tik tok tik tok....

Page merujuk ke blog si mama glam

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!

Kawan2ku

 

Am I Glam Enough? :P Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | Sponsored by Blogger Template Gallery