Tuesday, November 23, 2010

Taggs



Tag daripada puan Mastur... Layan saja...

• apa benda paling penting dalam hidup korang?
Iphone 4 ku tersayang… Sangat penting untuk tengok jam (kalau x pakai jam), update blog, baca blog, FBing, youtubing, main game semut dan macam2 lagilah! Kalau xdak, rasa kaku sangat2!


• benda terakhir yang korang beli guna duit korang?
Apa eik? Hmmmm… Majalah Impiana Dapur rasanya… Minggu lepas..


• dimanakah tempat korang akan langsungkan perkahwinan korang dan apakah temanya nanti?
Ok, ni cerita pasal kalau sia ada tersangat banyak duit dan belum kahwin lah… Mahu di tepi pantai….. Semua orang barefoot dan pakai baju putih…. Karambunai sudah... Ouhhhh….


• adakah korang sedang bercinta sekarang?
Sebab sudah kahwin, sudah semestinya!


• berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
Mudah-mudahan sampai ke akhir hayat…. Aminnnn….


• di manakah korang selalu jumpa kekasih korang?
Di rumah sudah tentu!


• novel/buku/majalah terakhir dibeli?
Macam di soalan yang kedua, Majalah Impiana Dapur


• ape nama penuh korang?
Erk! Rahsia…. Habis mampus kalau ada siapa2 yang mau rompak sia yang tidak kaya mana ni kalau bagi nama penuh.. Bukan boleh percaya alam cyber sekarang ni… Kawan-kawan yang tahu, tahulah….


• antara emak dan ayah, mana korang lebih mesra
Omak den… Semua-semua benda memang rujuk pada omak…


• namakan orang yang betul2 korang nak jumpa dalam hidup korang?
Hmmmm…. Takdak yang betul-betul ingin jumpa.. Mahu sentiasa ketemu sanak saudara dan berkumpul setiap kali raya yang hanya setahun sekali itu =(


• adakah korang basuh baju korang sendiri?
Tidak. En. Suami punya tugas… Guna en. Mesin basuh Tenkiu abang! (harus puji di situ ya! Karang dia bagi balik tugas tu, penin cheq!)


• dimanakah tempat yang korang betul2 nak pergi?
Mahu ke Mekah, UK, Dubai dan Jepang…. Itu saja yang sia tahu pun....


• pilih salah satu, peluk atau cium
Peluk!


• beritahu 3 benda mengenai orang yang beri tag
Dia mama Aiman dan Aidan (setakat inilah) yang sangat gigih orangnya… Tidak pernah kenal putus asa, dan sia dangat kagum padanya!


• lima benda yang paling anda sayangi dalam hidup anda
Sekali lagi En. Iphone4, Cincin2 kahwin, Jam, Handbag yang ado nan satu dan kereta ala mini cooperku sayang…. Huuhuhuhu….


• lagu yang paling anda suka dan selalu dengar
Asal R&B… Tak tahu tajuk lagu arrrrr… Asal budak sebilik pasang, ku layankan aja….


• bila tarikh lahir korang dan bila korang sambut tahun lepas
08 Julai… Tidak lah sambut mana.. Masa ni sedang tunggu masa perot meletop!


• lima rakan blogger yang korang nak tag
Dayah, Dongan, k Watie, Ninie, Ipin



7 orang pot pet on "Taggs"

Ms_EIDA on November 23, 2010 at 7:56 PM said...

erk ?
mama !! name i di tag ?
wajib menjwab kah ?
=p

iswatie "colours of life" on November 23, 2010 at 10:46 PM said...

alamak ...sudah kena..

jap nak jawab..

eh eh.bb nangis nak susu la..* alasan*

mama glam on November 23, 2010 at 11:03 PM said...

Dayah: wajib bilal gunnagh!

K watie; pandai cr alsn eik? Xpe, bole jwb lps bb susu... Jgn nk ngelat arrrr

ninieZUERYANNIE on November 25, 2010 at 10:10 AM said...

waaaa saye d tag laa.. wewiiiii!

ups upss.. Majalah Impiana Dapur? survey2 kitchen cabinet kah? hahahaha..

mama glam on November 25, 2010 at 1:17 PM said...

Sila buat ar ninie.... Hihihi... Mmg sdg survey kitchen cabinet punya psl la tu... Hihuhuhu

FS on November 29, 2010 at 11:08 AM said...

alamak, gua kena tag ke? aisehh...

mama glam on November 30, 2010 at 2:59 PM said...

Sila jawab hah pin...

Berapa hb?

Tik tok tik tok....

Page merujuk ke blog si mama glam

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!

Kawan2ku

 

Am I Glam Enough? :P Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | Sponsored by Blogger Template Gallery