Tuesday, May 12, 2009

Selamat Hari Ibu


Asyik terlambat ucap jak kan sia ni? Apa-apa pun, sia mau jugak ucapkan Selamat Hari Ibu kepada semua ibu-ibu…..

Hari Sabtu hari tu, adalah buat sedikit sambutan Hari Ibu di rumah mertua sia.. Kami beli kek jak dan makan beramai-ramai… Nasib baiklah kebetulan ramai orang di rumah mertua sia.. Laku la kek yang bukannya besar mana tuh pun….

Oh ya! Hari Sabtu pagi tu pulak, pejabat sia ada buat bowling tournament. Buat di Brem Mall, Kepong. Ok jugak tempatnya. Shopping complex baru. Harga pun berpatutan. Meriah yang amat wei! Walaupun sia ndak main dan sekadar menjadi AJK, sia enjoy jugak dapat join semua orang hari tu. Dapatlah beramah mesra dengan rakan-rakan sepejabat yang mungkin jarang-jarang bertegur sapa. Ni ada sedikit gambar pada hari berkenaan…..

[caption id="attachment_1878" align="aligncenter" width="389" caption="Kaunter pendaftaran"]Kaunter pendaftaran[/caption]

[caption id="attachment_1879" align="aligncenter" width="389" caption="Hadiah yang menanti pemenang-pemenang"]Hadiah yang menanti pemenang-pemenang[/caption]

[caption id="attachment_1900" align="aligncenter" width="320" caption="door gift untuk peserta-peserta. Comel kan?"]door gift untuk peserta-peserta. Comel kan?[/caption]

[caption id="attachment_1880" align="aligncenter" width="389" caption="Aksi juara (ketua-ketua bahagian yang sangat sporting)"]Aksi juara (ketua-ketua bahagian yang sangat sporting)[/caption]

[caption id="attachment_1881" align="aligncenter" width="389" caption="Pihak pemerhati tetap :mrgreen:"]Pihak pemerhati tetap :mrgreen:[/caption]

[caption id="attachment_1882" align="aligncenter" width="389" caption="Gambar dengan peserta-peserta"]Gambar dengan peserta-peserta[/caption]

[caption id="attachment_1883" align="aligncenter" width="389" caption="Memerhati result"]Memerhati result[/caption]

[caption id="attachment_1884" align="aligncenter" width="389" caption="Wakil wanita dari bahagian kami :lol:"]Wakil wanita dari bahagian kami :lol:[/caption]

[caption id="attachment_1885" align="aligncenter" width="389" caption="Antara pemenang..."]Antara pemenang...[/caption]

[caption id="attachment_1886" align="aligncenter" width="389" caption="Perhati jaklah orang lain yang menang"]Perhati jaklah orang lain yang menang[/caption]

[caption id="attachment_1887" align="aligncenter" width="389" caption="Semangat secawangan yang jitu! ngeh! ngeh! ngeh!"]Semangat secawangan yang jitu! ngeh! ngeh! ngeh![/caption]

Hari Ahad malam Isnin pulak, sia dengan Puan DOngan berkunjung ke KGPA (Kelab Golf Perkhidmatan Awam) di Damansara. Kami menghadiri majlis kahwin ex-UTM, Shuk dengan pasangannya Syamira. Ni Gambar da cilok dari blog Puan Dongan. TQ Puan Do! :mrgreen:

[caption id="attachment_1894" align="aligncenter" width="320" caption="pelamin... tinggi nun di sinun....."]pelamin... tinggi nun di sinun.....[/caption]

[caption id="attachment_1895" align="aligncenter" width="320" caption="penantin...... "]penantin......  [/caption]

[caption id="attachment_1896" align="aligncenter" width="320" caption="pasangan bujang malam tuh :cool:"]pasangan bujang malam tuh :cool:[/caption]

Tahniah buat Shuk & Syamira! Semoga Bahagia hingga ke akhir hayat....

4 orang pot pet on "Selamat Hari Ibu"

muzamil said...

apesal gambar bini aku ada di setiap gambar?? over exposed nih..... mmmmm.....

amisah said...

hahahhaha... memang sajer...
hak pemilik blog la kira2nya nih! :mrgreen:

doNGan on May 14, 2009 at 10:13 PM said...

kO baru tau ke bini ko tuh ske enterprame? thehehe :p
sayang puan awenggg

ehem..PENANTIN tuh aper? thehe

amisah said...

ahahahha... aku memang minah enterprem!

penantin tuh term utk pengantin yang kita g hari ahad hari tu jek! ko pepaham sendiri dah lah... :cool:

Berapa hb?

Tik tok tik tok....

Page merujuk ke blog si mama glam

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!

Kawan2ku

 

Am I Glam Enough? :P Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | Sponsored by Blogger Template Gallery