Saturday, February 27, 2010

Melatih Aimee



Aimee hujung minggu ni sedang dalam latihan untuk ditinggalkan.. Termasuk malam ini, sudah 2 malamlah dia tidur dengan mertua sia. Kesian sia tengok dia…. Malam tadi, susah jugaklah dia mau tidur.. Asyik terbangun terbangun & menangis/merengek. Last sekali, ayahnya jugak terpaksa tidurkan… Sedih sia, tapi terpaksa buat-buat ndak dengar =( Malam ni mau cuba kami berdua pulak langsung ndak dekat. Uwaaaaa!!!!!!!!!!

Dia pulak macam tau-tau jak yang dia mau kenak tinggal. Kebelakangan ni memang macam ndak mau berenggang dengan sia. Susah betul dia mau dengan orang. Manalah hati seorang mama ndak meruntun kan tengok anak macam tu? Sia punya tahap sedih tu sampai ada terfikir mau berhenti daripada kerajaan jak… Mungkin sesetengah orang rasa macam ndak masuk akal kan sampai terfikir macam tu sekali? Tapi, percayalah! Itulah yang sia terfikir kebelakangan ni. Walaupun sia jarang banyak masa bersama Aimee, tapi bonding antara kami memang sangat kuat!

Ini pun sia sedang bersembunyi dalam bilik sambil dengar dia main-main di luar.. Sia Sedihhhhhhh =(

5 orang pot pet on "Melatih Aimee"

Fynnaz on February 28, 2010 at 5:07 PM said...

Aweng,
Mmg berat hati nak tinggal anak kecik. Dulu Kak Fin tinggal Daanish masa umur 7bln pegi induksi+btn...lebih kurang dekat 3minggu lamanya. Terseksa jiwa batin. Dok cium baju Daanish jer kat sana. Tapi masa tu dia dah tak breastfeed so oklah kan.

Nabeel plak Kak Fin tinggalkan 3hari ikut Abg Adam pegi spore masa dia 6bln. Balik tu dia terus takmo bf. Majuk agaknya. Tapi takpelahkan. Sayang tinggal2kan. InsyaAllah semua selamat. Skarang kan dah ada 3G buat lah video call hehe.

mama glam on March 1, 2010 at 10:41 AM said...

k fynn bagi aweng idea!
so, aweng tinggal baju aweng kat Aimee, so Aimee pulak bagi baju dia kat mama dia.. heeeee... pasti menangis berair mata mama dia... huhuhuhuhu

ninieZUERYANNIE on March 1, 2010 at 3:31 PM said...

kite pon dah banyak kali rase nak benti keje.. tp tula, cam tak masuk akal kan? kalo fikir singkat mmg laa.. sian plak tgk muka aimee tuh.. huhuu.. hmm xleh imagine nnt cane.. alamak, sedey plak..

Nina Rizwina on March 1, 2010 at 6:05 PM said...

heheh..aweng...kene tabah aweng..nak gi kursus..kang tak leh jawab soklan exam plak..

bawak la baju aimee utk lepas rindu..mcm fynn ckp tu..

k ina pun penah gak tinggalkan ayuni coz kene gi sabah(lawatan smbil belajar)..5 hari gak la...tp wat bodo jer..hehehhe..hakikatnye..dok terkenang2 ayuni...siap simpan video aksi ayuni dlm hp...

mama glam on March 2, 2010 at 8:01 AM said...

Ninie: Kan Ninie kan? Hari Khamis hari tu dah satu pagi nangis.. Tapi, nak buek camno...

K ina: Memang kena tabah or buat2 tabah k ina... Kena start simpan video byk2 ni.. Pastuh, tgk bila berjauhan.. Mesti tangkap leleh.. Confirm! Uwaaaaa!!!!!!

Berapa hb?

Tik tok tik tok....

Page merujuk ke blog si mama glam

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!

Kawan2ku

 

Am I Glam Enough? :P Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | Sponsored by Blogger Template Gallery