Sunday, November 9, 2008

Spa Q?


Hari ini memang hari yang sedikit memenatkan sia… Kenapa?

Pagi-pagi lagi, sia dengan hubby mandi-mandi dan terus pigi pasar tani.. Ada mau cari barang. Lepas tu, pigi beli sarapan dan makan di rumah mertua… Ok kan? Hari baru bermula ya kawan-kawan... 8)

Masuk tengahari, di rumah mertua sia mulai sibuk... catering baru sampai... Jadi, baru mau susun-susun makanan dan barang-barang lain.. Tetamu pun mulai sampai... sebenarnya, hari ini mertua sia buat kenduri kesyukuran mau pigi haji.. Alhamdulillah...
Jadi, kami semua sibuk melayan tetamu sampailah petang..

Jam 4.45 petang, sia dengan hubby gerak pigi Shah Alam sebab macam sia cakap, hari ni sia ada kelas berenang... Hmmm.. oklah.. Tapi, sudah lama ndak datang ke tempat ni (Pusat Akuatik Shah Alam), rasa macam banyak pulak perubahan.. Dalam hati ”Lama jugak rupanya aku tinggalkan kelas renang ni ya”.. Dan yang paling penting, nasib baiklah instructer tu ndak bawak ke kolam yang dalam tu.. Fuh! Kalau ndak..... mau tenggelam mengkali... hahhahaha... :lol:

Habis jak kelas renang, sia pigi Mont Kiara, pigi Spa... hahhahaha... Spa Q gitu..... kuui kui kui.... Ndak ah.. Pigi Eve Spa.. Sebenarnya, sebelum hari raya hari tu, sia dengan opismate sia ada belii macam kupon lah... Jadi, sia pun pigilah cuba... Sia cuba Fish Spa 30 minit (yang kaki tu), Body massage 30 minit dan Foot Theraphy 30 minit… hmmmm.. syiok jugak… Fish Spa geli-geli, massage best, Foot Theraphy pun best… Berbaloi lah sia rasa dengan harga kupon dan bayaran tambahan yang perlu dibayar hari tuh… Eheehhee…. Kedekut! :lol:

Dekat jam 10, sia dengan hubby balik dan singgah di rumah mertua…. Lepas makan dan tersangatlah mengantuknya, kami balik rumah dan tidur…. Zzzzzzzzzzzzzzz…….

0 orang pot pet on "Spa Q?"

Berapa hb?

Tik tok tik tok....

Page merujuk ke blog si mama glam

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!

Kawan2ku

 

Am I Glam Enough? :P Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | Sponsored by Blogger Template Gallery