Monday, May 24, 2010

Layan gambar jaklah



Ok, sangat lama berdiam diri ya... Macam sibuk banget jak.. Hehehhehe.. BUat2 sibuk jak pun.. kui kui kui...

Sebenarnya sibuk dengan macam2 hal.. reDuit! reDuit! la, anak lah (Aimee baru tumbuh gigi lagi 2 ketul dia atas. So memang banyak meragam)... Rumah yang ndak berkemas2 tuh lah... kerja2 pejabat lah... jalan2 cari makan lah... kenduri kendara lah... pasal rumah lah (ini akan diceritakan pada masa akan datang. Excited! Tapi, duit! duit! di mana kau duit?!)... Haish! Banyak lah... Sampai plan mau pigi hantar Puan Mastura yang baru2 ini bertolak ke negara matahari terbit tuh pun terpaksa dicancelkan (Apa2 pun, good luck ya Mas & Harris. Semoga semuanya berjalan lancar & pulang dengan segulung phd. Aminnn.... Doakan aku & Mel rezeki murah. Boleh kitorang datang jenguk korang kat sana... Hehhehehe)......

OK ok... habis bebel pasal kepura2 an busy si Mamaglam.. Banyak betul gambar yang mau dikongsikan dalam entry kali ini... (kali ni kita layan gambar jaklah ya. Penat mama glam mau menaip lah) Gila glam la katakan.. hahahhahha.... Layannnnnn.....


Aimee busyuk mama

Aimee keseronokan kunun menolong mamanya melipat kain...

Sudah naik buhsan menulung la tuh. Padahal, kasi lagi sepah adalah! Heh!


Gambar budak lepas mengamuk2 sebab gusi bengkak sebab mau tumbuh gigi. Nasib baik ada onyang yang kreatif. Masukkan terus bantal masuk dalam buai. Senang cerita!


Makan2

ni pula gambar2 masa kami jalan2 cari makan di Ice Room, Nilai. Ke sini pun semata2 sebab mau merasa ice cream home made nya kunun... Ice cream & dessert ok. Yang lain2 ndak payah lah.. Makan siap2 lunch di luar, then datang sini makan ice cream. Sedappp!

Ayah: Aimee nak makan yang ni tak?

Amacam mama? Mama nak tak ice cream yang ayah tunjuk tadi?

Antara menu yang kami pesan...

Di bawah ni gambar dessert lagi.. Tapi, kali ni home made at Flat Kedidi... Hehhehhe...
Hari tu, gambar brownies dengan ice cream kan? kali ni pulak, gambar roti bakar sapu peanut butter dengan jeli anggur berserta mentege, dan dimakan dengan ice cream... Wa cakap lu! Walla!

Projek terbaru si Mama glam

Hehhehhe... Manik untuk baju yang akan dipakai di majlis perkahwinan satu2nya adik iparku pada bulan Jun ni... Ini kasi preview dulu arrrr... Nanti siap, pasti akan ditempek dalam ini blog. Lagi2 khas untuk orang yang mencabar kebolehan si mamaglam ini.. INa, Izzy, watch out!


Fesyen tudung terbaru si mama glam

Kata penjual tudung... mustilah tampil dengan imej2 terbaru dengan tudung2 fesyen terkini kan.. ehehhehe.. poyo! Ah! Layankan aja gambar2 syok sendiri si mama glam itu..


Amacam? Cukup glam kan? Hahhahahaa... perasan!

Ok lah geng... Jam sudah pukul 2pm. Kerja! Adios! Assalamualaikum....

3 orang pot pet on "Layan gambar jaklah"

Nas on May 25, 2010 at 4:04 PM said...

baiklah..tunggu nas bergaye dengan telekung! :B

ninieZUERYANNIE on May 26, 2010 at 11:14 AM said...

owhhh sungguh glam!!! geram betul tgh aimee tuh.. mmg nak gigit2.. grrrrr..

mama glam on June 11, 2010 at 10:28 AM said...

Nas: dah pun kan? hehehhe...

NInie: galm kan? hahahahhha.. geget ninie jgn x geget!

Berapa hb?

Tik tok tik tok....

Page merujuk ke blog si mama glam

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!

Kawan2ku

 

Am I Glam Enough? :P Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | Sponsored by Blogger Template Gallery