Sunday, November 8, 2009

Jerantut


Psssttt...

Aimee jalan-jalan pigi orang kawin lagi hari ini...

Kali ni ke Jerantut.. Lepas tu, ke Selayang... hehehhe...

5 orang pot pet on "Jerantut"

Ayu Fairuz on November 10, 2009 at 11:23 AM said...

aik.. aimee pegi kg aunty? hmmm.. seronoklaa tu jenjalan..

mama glam on November 10, 2009 at 11:42 AM said...

seronok auntey ayu...

btw, umah ko area mana eik?
aku g jauh giler... lalu kg org asli.. x ingat pe nama kg tuh

Ayu Fairuz on November 12, 2009 at 11:28 AM said...

aku kt bandar inderapura tu je,klu dr exit temeroh smp je simpang 3 jtut tu belok kanan akan masuk bandar laa.. kg org asli ek.. aku pn dh lupa nama kg tu..

Ayu Fairuz on November 12, 2009 at 11:30 AM said...

silap, masuk kiri bandar.. kanan tu dh hala ke jengka, sg tekam, padang piol

mama glam on November 12, 2009 at 12:21 PM said...

ouh.. x lalu lah ye maknanya?
rumah si khiri ko tau.. aku agak2 kat area umah org asli tuh la kot... sebab dia kan kata dia org senoi?

ko tau, si aimee tido sakan dah 2 hari.. penat jalan2 ke jerantut kot.. hehehhe

Berapa hb?

Tik tok tik tok....

Page merujuk ke blog si mama glam

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!

Kawan2ku

 

Am I Glam Enough? :P Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | Sponsored by Blogger Template Gallery