Thursday, July 17, 2008

Ndak Berapa Sihat


Bangun pagi ni ndak berapa best.... Bangun jak, badan sakit2... aduhai....

mula2 ingat sekejap jak.. rupa2nya, sampai malam ndak jugak ok... makin lama, makin bertambah pulak sakitnya... pagi, sakit dari bahu sampai tgh belakang jak... sampai ke malam, sakit dari belakang, bahu, leher, dada & bawah ketiak... yang hairannya, sakitnya sama jak banyaknya kiri dan kanan. Sia risau juga sebab ndak pernah rasa sakit yang macam ni. Slalu sakit belakang, lenguh2... Yang ini, sakit macam kena tumbuk.. Hubby tolong urutkan pun ndak sedap jugak... Lagi sakit ada...

Sekarang sia berpikir apa puncanya?

Kalau ikutkan, malam tadi, sia ada makan durian terlebih sikit daripada biasa. Mungkinkah?

Akhir minggu lepas pulak, sia ada makan ubat antibiotik dengan beberapa jenis ubat dari doc. Kesannya macam ndak boleh berak pulak beberapa hari ini. Memang luarbiasa jugak.. sudah berapa hari ni.. risau jugak nih.. mungkin ni jugak kah penyebabnya?

lagi satu, 2 3 hari ni, sia memang rasa sejuk yang amat... memang sejuk... sampai mau mandi pun takut (tapi, mandi jugak ok!)... mungkinkah ni jugak penyebabnya? iyalah, sebab bila kita sejuk, kita kan tend to bengkokkan badan/ belakang kita kan? mungkinkah ah?

pagi ini pulak, bangun tidur hubby sia lupa mau tutupkan kipas.. sejukkkk wooo.. memang ndak rasa mau bangun langsung! selalunya, pagi2 hubby sia akan bangun dulu, then, tutup kipas kasi sia kurang sejuk sikit.. then, baru sia bangun... kah sebab ini ah?

Lepas bincang dgn hubby, ingat mau tgk dulu sampai besok... kalau besok makin teruk jugak, baru kami pigi jumpa doc.. lagipun, sbenarnya, hari ini patut sia pigi jumpa doc follow up minggu lepas punya visit... tapi, macam ndak berapa sihhat.. so, tunda dulu...

harap2 ndak da apa2... takut jugak kalau denggi ka... nauzubillah! mintak dijauhkan..

8 orang pot pet on "Ndak Berapa Sihat"

tirokwifey said...

jeng jeng jeng
bila sakit pelik2 mula datang.. ada ler tuuuuuu
thihihihi

mast on July 17, 2008 at 7:50 PM said...

ko jangan weng.. ada benda2 ngidam x?? ekeke.. aku time memula pegnen aritu pun badan pelik2 je.. hehehe

amisah said...

kan bagus kalau betul ade ape2.... :-(

pasal ngidam2 ni puan mastur, aku sepanjang masa ade bende mengidam... dah berbulan2 org ckp ntah2 aku ni preggy.. tatatpi, xdek jugek.. blom ade rejeki :-(

korang doakan aku ek!

aku x sabo2 nk ade anak kasi main2 dgn anak2 korang....

x sabo nk gaduh dgn mel nk tgk anak tuh ikut muka sape hehhehe... :-)

cIpUt on July 18, 2008 at 12:36 AM said...

ehehee...ikut rupa mel punya la...tak caya?

amisah said...

chet!
tahu lah iqa ikut muka papa dia...
kciwa jer dongan....
xpe, mulut memang saling x tumpah mulut dongan...
sayang puan dongan! eehhhehe...

cIpUt on July 18, 2008 at 7:01 PM said...

oo..dongan kecewa yek tak macam muka dia...takpe la cmtu....majuk la cmni...

nana said...

haha..tu dah ade sakit2 tu..nanti nana ngumpat2 sket..sure dpt arr lepas tuh..hahaha

riah on July 18, 2008 at 8:48 PM said...

weng,aku ingat ko pregnat lah!!!!!

hahahha,kakak2 di opis ku kan kalu sakit pelik2 jak kan mesti dorang pregnant lepas tu.

aku doakan!!! amen.

Berapa hb?

Tik tok tik tok....

Page merujuk ke blog si mama glam

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!

Kawan2ku

 

Am I Glam Enough? :P Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | Sponsored by Blogger Template Gallery