Thursday, June 10, 2010

Aku bukan seorang pencarut



Mama glam pada kebiasaannya bukanlah seorang kaki mencarut. Tapi, manusia itu telah menyebabkan mama glam ini tidak tahan ok! Heeeeeeeeeeeeeeeeee...... Geram aku!

Ndak apa, ndak apa... Sekarang kau buatlah aku macam ni. Tuhan akan balas. Kalau bukan bagi aku kesenangan, mudah2an segalanya dipermudahkan untuk anakku yang tersayang, berkat kesabaran aku yang melaut ni...

2 orang pot pet on "Aku bukan seorang pencarut"

ninieZUERYANNIE on June 11, 2010 at 7:57 AM said...

hohohooo.. sbr.. sbr.. hrp2 sy tidak ade kaitan dgn perkara ini..

mama glam on June 11, 2010 at 10:29 AM said...

anda tiada kena mengena... ninie kan org baik2.... kekekekkke

Berapa hb?

Tik tok tik tok....

Page merujuk ke blog si mama glam

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!

Kawan2ku

 

Am I Glam Enough? :P Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | Sponsored by Blogger Template Gallery