Friday, April 23, 2010

Aimee & ELMO



6 bulan yang lepas, Aimee dapat hadiah patung ELMO daripada auntee2 di pejabat mamanya...

Tapi, disebabkan ELMO itu pada masa itu terlalu besar untuknya, jadi mamanya simpanlah dulu... Ndak tunjukkan... IYalah kalau tunjuk masa tu, bukan dia paham pun.. bukan ada reaksi pun kan?

JAdinya setelah umur Aimee dekat 9 bulan dan pandai main dengan bermacam2 mainan, barulah mamanya mengeluarkan patung ELMO tersebut.

Dan, alhamdulillah! Aimee suka dengan patung ELMO tersebut! NAsib baik! Sebab, minah AImee ni selalunya takut dengan toys. Series! Telah beberapa toys yang minah ni tolak sebab dia macam takut takut... Toys yang mama dengan ayahnya belikan pun dia ndak layan... ceh!

Jadi kepada auntee2 di opis mamanya.... terima kasih korang! Aimee suka sangat tau! tak percaya? Tengok gambar kat bawah ni:

Ok tak mama AImee pose dengan ELMO macam ni?


Hey ELMO! Tepi sikit lah! Mama kita nak amik gambar kita jer lah! Awak jangan sebok! Asyik2 nak interprem!


Tengah geram dengan mata ELMO (tapi bila mama cakap "Aimee pose", terus pandang kamera sambil usap2 mata ELMO). Hahahhahaha... Aimee lawak!


3 orang pot pet on "Aimee & ELMO"

ninieZUERYANNIE on April 23, 2010 at 4:34 PM said...

aimee sgt comel okeh!!!

Nisa on April 29, 2010 at 2:37 PM said...

haha..sama mcm adam la. sampai skrg pun nak tido mesti kena ada elmo. tak boleh takde. melalak la jwbnya. (itu elmo sudah bau asam! nak basuh kejap pun xleh. nanti dipeluknya yg lembap)

mama glam on April 29, 2010 at 4:26 PM said...

ninie: like mother like doter kan? =p

nisa: adeilah.. budak2 kan?

Berapa hb?

Tik tok tik tok....

Page merujuk ke blog si mama glam

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!

Kawan2ku

 

Am I Glam Enough? :P Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | Sponsored by Blogger Template Gallery