Tuesday, January 12, 2010

Sia sudah pulang!


Seronoknya balik kampung! Rasa macam ndak mau balik KL pun ada.. Iyalah, seronok tuh duduk kampung ndak payah fikir pasal kerja.. hehhehehe.... Masa di Tawau kami ndaklah pigi jalan mana-mana... Setakat pusing-pusing bandar Tawau bawak Aimee jalan-jalan... Jalan-jalan pigi Pasar Gantung, Servay Jaya, rumah nenek (Onyang Aimee) dan ke Giant.. Jangan ndak tau.. Tawau sudah ada Giant tu... Tapi, hampeh sebab tempat makan ada KFC jak.. apa daaa... Gambar ndak banyak lah pulak ambik.. Termlampau seronok sampai mau balik baru ingat mau ambil gambar... layan lah gambar yang ada ni ya...

Aimee dan onyangnya..

Gambar ni pulak, khas untuk kawan-kawanku yang pernah datang ke Sabah... Jagung milo ni korang.. sedap kan?

Ni gambar di airport.. Sedih semua orang :(

Aimee dengan Auntie Darnah & Atok

Aimee & nenek haji

Aimee sudah pandai mau peluk budak-budak... Pandai mau berkawan pulak... Ramah...

Aimee sibuk main ya mama! jangan kacau please!

Dan, terakhir sekali, Aimee dengan mama yang suka menggayakan tudung-tudung barunya.. ahahhahahha... Jangan jeles!

5 orang pot pet on "Sia sudah pulang!"

iswatie "colours of life" on January 12, 2010 at 11:25 AM said...

best yer aimi dpt balik kampung mama..n aimi amat bulatssss

ninieZUERYANNIE on January 12, 2010 at 12:18 PM said...

aimee comel.. geram sgt tgk die..

mast@work on January 12, 2010 at 2:39 PM said...

okey.. aku book perut aimee ye.. leh geget sedap!!

aishah zaharin on January 13, 2010 at 11:45 AM said...

baby aimee dah besar! tapi aunty sha tak dtg2 lagi tgk.. cemana nih!!!! gebunya pipi.. gerammm!

mama glam on January 13, 2010 at 5:22 PM said...

kak watie: seronot dia jumpa atuk & nenek belah sana plak..

ninie: geget, jangan x geget!

mast: sexy mcm hindustan

k aishah: xpe auntie, nanti auntie bersalin, insya Allah, berjumpalah...

Berapa hb?

Tik tok tik tok....

Page merujuk ke blog si mama glam

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!

Kawan2ku

 

Am I Glam Enough? :P Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | Sponsored by Blogger Template Gallery