Thursday, April 7, 2011

Mari print ramai-ramai! Makanan percuma ngko!



1 hari sampai 2 entry? Ini semua sebab sangat excited ok!

Kemarin sia cerita pasal promosi makanan di Manhattan Fish Market kan? Hari ni pulak mau kongsi dengan kamu-kamu semua pasal promosi makanan percuma daripada Mc D..

Sebenarnya tadi masa bloghopping, tiba-tiba terjumpa voucher makanan percuma Mc D ni… Uwaaaaa! Macam mahu nanges ok! Promosi itu datang lagi! Dulu punya terlepas! Kali ini memang tidak akan kulepaskan!!!!!!!!!!!!!!!!



Kalau kamurang mahu tahu, masa bulan Mac hari tu, sia memang sangat-sangat gilakan set breakfast Mc D yang di bawah ni..


Jadinya, boleh dikatakan setiap hujung minggu dan hari bukan hujung minggu, memang muka sia akan terpacaklah di Mc D. Dan setiap kali sia terpacak di sana, setiap kali itu jugaklah Mc D yang dekat dengan rumah sia tu akan penuh sepenuhnya dengan umat manusia. Pindah ke branch lain, pun sama jugak! Lalu dalam hati sia berkata “Ish! Semua orang mengidam breakfast Mc D macam aku ka ni?” Tapi, selalunya tanpa berputus asa, menunggu jugaklah kami tempat duduk yang bukan main susah untuk didapatkan itu, sampai ada 1 masa tu boleh mengundang dosa sebab geram dengan ada sekelompok makhluk Tuhan yang tidak mahu berganjak walaupun dilihatnya manusia kemain berduyun mencari tempat duduk.

Sekalinya, ada 1 hari di hujung minggu tu, kebetulan kami anak beranak ke Parenthood Exhibition di Midvalley. Tiba-tiba, ternampak 2 orang manusia dikerumuni orang ramai. Sia yang sememangnya suka menyibuk, datanglah menghampiri… 2 orang manusia itu sedang memberikan kupon breakfast Mc D percuma ok! Weewoooo!



Apa lagi, sia yang sangat gumbira dengan pemberian tersebut bergegas mencari En. Suami dengan harapan En. Suami pun dapatlah sekeping kupon tersebut. Dapatlah kami jimat 2 hari punya duit breakfast.. Hhehehhehe.. Tapi, malangnya, masa kami lalu semula ke tempat tersebut, 2 orang manusia itu sudah illek! Wah! Sangat cepat kupon-kupon itu habis! Kecewa =( Tidak mengapalah… Dapat jimat sehari punya duit breakfast pun jadiklah….

OUhhhhhh… patutlah selama ni Mc D dok asik penuh saja sepanjang masa… Ada kupon makanan percuma rupanya…. Kami laki bini memang tidak tahu.. sob sob sob =( Mampu berasa cemburu dengan orang-orang yang dapat kupon-kupon tersebut sajalah….

Sekalinya pada 30 Mac yang lepas, di petang hari nan indah semasa kami laki bini dalam perjalanan balik ke rumah, En. Suami bersuara “Tadi kawan ayah cakap, kupon breakfast Mc tu boleh print dari internet je lah…” Oh! Sia yang sangat teruja terus berpaling ke En. Suami dan bertanya “Oh ya ka? Dah tu, abang ada print tak?” Lalu dijawab En. Suami “Tak….” “Erk? Apa pasal tak print?” Tanya sia semula tidak berpuas hati! “Sebab.. kupon tu valid sampai 31 Mac je lah” “Laaa……………….. Ye ker? Takdak rezekilah jawabnye.. Patutlah kemain ramai umat manusia kat Mc D selama ni… Sekarang baru tauuuuu” Jawab sia dengan nada kecewa =(……

Jadi kan.. jadi kan… Bila dapat tahu ada promosi baru breakfast Mc D ni, memang tidak akan kulepaskan!!!!!!!!!!!!!!!! Sekarang jugak akan ku print banyak-banyak dan ku redeem besok pagi dan esok dan esok lagi…. Yeah! Jimat duit breakfast sampai hujung minggu ni! (Erk! Tapi, yang kali ni punya promosi boleh print sajakah?)

Lepas tu kan, sia dapat link website yang dapat berikan sia update terkini pasal food promotion di Malaysia, ni dia, Malaysia Food Promotions. Best! Gumbira! Eksaited! Suka! Ah! Terover sudah!


p/s: gambar semua sumbangan En. Google..


0 orang pot pet on "Mari print ramai-ramai! Makanan percuma ngko!"

Berapa hb?

Tik tok tik tok....

Page merujuk ke blog si mama glam

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!

Kawan2ku

 

Am I Glam Enough? :P Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | Sponsored by Blogger Template Gallery